INFORMARE PRIVIND DESFĂȘURAREA PROCEDURILOR DE ACHIZIȚII PUBLICE PRIN BRM EST

INFORMARE PRIVIND DESFĂȘURAREA PROCEDURILOR DE ACHIZIȚII PUBLICE PRIN BRM EST

INFORMARE privind desfășurarea Procedurilor de Achiziții Publice prin BRM EST
În atenția Autorităților Contractante din R. Moldova
Conform noilor modificări ale Legii nr. 131/2015 (art.56) privind achizițiile publice și a Legii nr. 74/2020 (art.40) referitoare la achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, Autoritățile Contractante pot realiza procedura de achiziții publice fără publicarea unui anunț prealabil de participare, dacă procedura se derulează prin intermediul unei burse de mărfuri, în concordanță cu legislația europeană din domeniul achizițiilor publice.
Pentru a răspunde necesităților autorităților contractante din R. Moldova, Bursa Română de Mărfuri/BRM a deschis în 2021 o filială la Chișinău- Bursa Română de Mărfuri EST/ BRM EST, iar din Iulie 2024 aceasta a fost recunoscută ca bursă de mărfuri, conform Legii 1117/ 1998, cu completările ulterioare.
În acest sens, BRM vine în întâmpinarea autorităților contractante cu propunerea de realizare a procedurilor de achiziție a mărfurilor prin intermediul platformelor de tranzacționare gestionate de filiala BRM EST Moldova.
BRM a fost înființată în 1992, fiind cel mai vechi operator privat de piețe centralizate de tranzacționare a mărfurilor din România, având active mai multe ringuri de tranzacționare printre care: Mărfuri Generale / Gaze naturale / Energie electrică / Combustibili / Materiale de Construcții / Produse agricole / Cereale / Metale etc.
Misiunea Bursei Române de Mărfuri este de a oferi partenerilor săi soluțiile optime de realizare a procedurilor de achiziție a mărfurilor la cele mai înalte standarde de transparență, eficiență, competitivitate și în conformitate cu practicile europene din domeniu.
Printre avantajele oferite de această modalitate de achiziții se numără:
-Comision 0 (zero) pentru Autoritățile Contractante;
-Timp redus în realizarea procedurii de achiziție- între 2 și 7 zile;
-Cel mai mic preț de cumpărare obținut prin participarea mai multor furnizori;
-Asigurarea și garantarea tranzacțiilor de către BRM;
-Diversitate în alegerea furnizorului pentru obținerea unor condiții mai avantajoase;
-Procedură de lucru simplă și transparentă, bazată pe reglementările naționale și europene din domeniul achizițiilor publice.
Având în vedere cele de mai sus, ne-ar face o deosebită plăcere să avem o întâlnire în care să discutăm despre o posibilă colaborare, într-un cadru cât mai detaliat privind activitatea noastră și oportunitățile pe care BRM le poate oferi instituției dumneavoastră.
În acest sens, vă rugăm să nu ezitați în a ne contacta pentru stabilirea întâlnirii utilizând următoarele date: +373 689 77 88 0 /+373 689 77 88 1; e-mail- office@brmeastenergy.md /  www.brmeastenergy.md .

Echipa BRM EST!